TERMENI SI CONDITII

TERMENI SI CONDITII GETSETCLEAN

 

Entitati implicate in furnizarea serviciilor. Relatia contractuala. Precizari prealabile.

GETSETCLEAN este o platforma (un sistem) on-line de vanzare servicii de curatenie detinut de societatea GetSetClean S.R.L., cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Marasesti, nr.33, judetul Cluj, tel. 0371781176, e-mail office@getsetclean.ro, inmatriculata la Oficiul Registrului Cluj sub nr. J12/528/2017, CUI/CIF 37077631.

 

GETSETCLEAN functioneaza ca agent de rezervari pentru a pune clientul in legatura cu personalul de curatenie si viceversa, prin intermediul tehnologiei GETSETCLEAN. Personalul de curatenie este o entitate distincta din punct de vedere juridic fata de societatea GETSETCLEAN, cu personalitate juridica si independenta proprie, raspundere juridica proprie, obligatii fiscale proprii. De asemenea, responsabilitatea fata de Clienti si responsabilitatea in fata organelor statului pentru prestarea serviciilor conform legii si pentru detinerea tuturor autorizatiilor necesare legal, pentru indeplinirea conform legii a contractului de servicii de curatenie, respectarea legislatiei civile si comerciale ori de dreptul muncii constituie responsabilitati proprii si exclusive ale Personalului de Curatenie, entitate cu personalitate juridica distincta de societatea GETSETCLEAN.

 

Personalul de curatenie este reprezentat de persoane care isi desfasoara activitatea legal, in cadrul unor societati/PFA-uri/entitati legal autorizate, iar documentele din contul dumneavoastra permit individualizarea exacta a acestor entitati cu care incheiati contractul de servicii de curatenie.

 

In vederea usurarii contractarii serviciilor de catre dumneavoastra, orice contact intre dumneavoastra si personalul de curatenie se va face prin platforma si/sau prin intermediul GETSETCLEAN, inclusiv orice plata catre acestia, fara vreun cost aditional pentru dumneavoastra.

 

Termenii si conditiile de utilizare a platformei (sistemului) GETSETCLEAN vor fi denumiti - pentru usurinta in exprimare – termeni si conditii de utilizare GETSETCLEAN.

 

In termenii si conditiile de utilizare GETSETCLEAN sunt inclusi termenii si conditiile serviciilor furnizate prin intermediul platformei GETSETCLEAN, adica prevederile contractului de prestari servicii de curatenie ce se incheie intre Client si Personalului de curatenie, ca entitate cu personalitate juridica distincta fata de societatea GETSETCLEAN si raspundere juridica proprie.

 

Contractul de prestari servicii de curatenie (adica, termenii si conditiile) sunt aceleasi pentru tot personalul de curatenie ce adera la sistemul GETSETCLEAN.

 

Prezentul document stabileste termenii si conditiile in care se pot utiliza site-ul www.getsetclean.ro si Aplicatia GETSETCLEAN pentru mobil, denumite in continuare, generic, GETSETCLEAN si Aplicatia GETSETCLEAN.

 

Atat termenii de utilizare, cat si politica de confidentialitate vor guverna accesul dumneavoastra, in calitate de Client (persoana care a solicitat, a comandat sau a rezervat un serviciu furnizat prin intermediul GETSETCLEAN) la toate serviciile oferite online prin intermediul GETSETCLEAN.

 

VA RUGAM SA CITITI CU ATENTIE INFORMATIILE DE MAI JOS INAINTE DE A ACCESA SAU DE A UTILIZA GETSETCLEAN !!!

Accesarea si utilizarea serviciilor GETSETCLEAN se vor face conform regulilor, termenilor si conditiilor prezentate in continuare, iar utilizarea platformei GETSETCLEAN, logarea pe site si utilizarea serviciilor noastre presupun acceptarea implicita a acestor termeni si conditii, cat si a tuturor consecintelor care vor decurge din acest Acord.

Daca nu sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, nu puteti accesa sau utiliza serviciile.

Asa cum s-a precizat mai sus, GETSETCLEAN este o platforma online de rezevari prin care se ofera accesul Clientului la serviciile Personalului de Curatenie pentru prestarea serviciilor de curatenie prezentate in cadrul site-ului GETSETCLEAN. Personalul de curatenie sunt entitati cu personalitate juridica distincta si raspundere juridica proprie. Serviciile va sunt facilitate prin contractare directa cu agentul de curatenie, dar  - pentru a usura exprimarea, se pot utiliza in continuare expresii ca “servicii oferite prin intermediul GETSETCLEAN” sau chiar “servicii GETSETCLEAN” pentru a exprima serviciile in domeniu ale personalului de curatenie, fara ca acest lucru sa duca la considerarea contractarii serviciilor de curatenie direct de catre GETSETCLEAN. Facturarea servicilor de catre GETSETCLEAN este de natura a va facilita accesarea serviciilor, GETSETCLEAN fiind mandatata sa factureze aceste servicii de catre Personalul de Curatenie cu care colaboreaza si care au aderat la sistemul GETSETCLEAN.

Serviciile GETSETCLEAN pot fi accesate si prin intermediul Aplicatiei GETSETCLEAN asociate. Termenii se refera la instalarea Aplicatiei GETSETCLEAN si la folosirea ei pentru solicitarea, comandarea sau rezervarea serviciilor GETSETCLEAN.  

Utilizarea acestor servicii este un acord (contract) exclusiv intre Client si Personalul de Curatenie rezervat, GETSETCLEAN nefiind implicat in relatia contractuala dintre parti. Utilizand aceasta platforma si aplicatia dedicata, sunteti de acord ca orice disputa pe care o veti avea cu privire la calitatea serviciilor de curatenie furnizate prin acest serviciu, sa fie rezolvata exclusiv intre Client si Personalul de Curatenie.

Drepturile de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala, inclusiv dreptul de marca comerciala, fotografii, software si alte materiale de pe GETSETCLEAN si Aplicatia GETSETCLEAN, cat si documentatia asociata acestora sunt detinute de GETSETCLEAN. Aceste materiale includ, dar nu se limiteaza la proiectare, design, aspect si grafica. Aveti dreptul sa utilizati site-ul si Aplicatia GETSETCLEAN exclusiv pentru uz personal si doar in conformitate cu acesti termeni.

 

Informatii generale privind GETSETCLEAN si Aplicatia GETSETCLEAN.

Ocazional, GETSETCLEAN poate furniza informatii utile si sfaturi privind produsele si serviciile de curatenie a casei prin intermediul site-ului GETSETCLEAN si a Aplicatiei GETSETCLEAN. Orice informatie este furnizata „ca atare”, fara niciun fel de verificare si este responsabilitatea dumneavoastra sa faceti propriile verificari pentru a va asigura ca aceste informatii sau sfaturi privind  produsele si serviciile de curatenie sunt utile, sigure sau adecvate. In consecinta, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru utilizarea acestor sfaturi, sugestii sau informatii despre produsele sau serviciile prezentate.

 

Inregistrarea.

Pentru a utiliza GETSETCLEAN, vi se va solicita sa va inregistrati pe platforma noastra folosind un nume de utilizator unic, o parola si alte detalii conform procedurii de inregistrare, cat si sa oferiti detaliile privind metoda de plata acceptata. Sunteti responsabil pentru pastrarea parolei si a detaliilor de confidentialitate in siguranta si nu ne asumam responsabilitatea pentru situatiile in care o persoana neautorizata ar face uz de detaliile dumneavoastra de inregistrare, fara vreo culpa a GETSETCLEAN. Ne rezervam dreptul de a va anula inregistrarea in orice moment si fara o notificare prealabila, in cazul in care informatiile oferite de dumneavoastra se dovedesc a fi false sau folosite in mod abuziv de persoane neautorizate.

Folosirea GETSETCLEAN se face exclusiv pe baza de inregistrare si alegand sa va inregistrati, sunteti de acord si respectati termenii si conditiile de utilizare GETSETCLEAN care, impreuna cu politica noastra de confidentialitate, guverneaza relatia noastra cu dumneavoastra referitoare la orice utilizare a site-ului sau aplicatiei GETSETCLEAN.

Utilizarea de catre Client a platformei GETSETCLEAN se va face in mod gratis, fara perceperea vreunui tarif din partea GETSETCLEAN, Clientul urmand a achita strict servicile de curatenie, astfel cum sunt ele detaliate la conditiile financiare, servicii de curatenie care sunt achitate pentru agentul de curatenie, prin intermediul sistemului de plata gestionat de platforma GETSETCLEAN.

 

Declaratia de respectare a dispozitiilor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Cu toate ca, potrivit art.5 al.2 din Legea nr.677/2001 sus-mentionata, consimtamantul de prelucrare date cu caracter personal nu se cere cand prelucrarea este necesara in vederea executarii unui contract la care persoana vizata este parte ori in vederea luarii unor masuri, la cererea acesteia, inaintea incheierii unui contract (cazul de fata), totusi in vederea constientizarii dumneavoastra cu privire la prelucrarea acestor date ori pentru acoperirea situatiilor cand prelucrarea datelor nu se face strict in executarea contractului, ci in alte scopuri legale permise (statistic, etc), prin acceptarea prezentilor Termeni si Conditii, va dati consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal (a celor avand functie de identificare ori altele ce se pot prelucra legal). Daca nu sunteti de acord, nu puteti accesa sau utiliza serviciile.

 

Personalul dumneavoastra de curatenie.

Decizia, conditiile si responsabilitatea de a-i permite personalului de curatenie accesul pe proprietatea dumneavoastra va apartine in totalitate. Orice persoana care ofera servicii de curatenie prin intermediul GETSETCLEAN a fost supusa in prealabil unor verificari riguroase, de catre noi, insa nu putem garanta ca acele informatii furnizate de terti ca atare sunt corecte si nu ne asumam in niciun fel responsabilitatea pentru acuratetea acestor date sau pentru raspunderea pe care o au aceste persoane incalcand acesti termeni.

GETSETCLEAN va pune in legatura pe dumneavoastra - Clientul, cu Personalul de Curatenie, exprimandu-si increderea ca va veti comporta si trata reciproc in mod corespunzator, astfel ca acceptati, atat Clientul, cat si Personalul, ca orice eventuale actiuni legale se vor derula exclusiv intre Client si Personal, ca parti in contractul de servicii de curatenie.  

Puteti folosi aplicatia GETSETCLEAN inclusiv ca instrument de urmarire in timp real a personalului de curatenie, strict pe durata desfasurarii activitatii/executarii contractului pentru servicii de curatenie; dupa executarea contractului, aplicatia nu mai trimite nici o localizare GPS.

In cazul in care doriti sa rezervati o noua sedinta de curatenie cu aceeasi persoana, va rugam sa ne comunicati si vom face tot ce putem pentru a ne conforma acestei solicitari, in masura in care va fi posibil.

Personalul de curatenie o sa va comunice ce aparate si echipamente de uz casnic sunt necesare – in functie de serviciile contractate, insa va rugam sa va asigurati si dumneavoastra, in prealabil, ca dispuneti de cateva instrumente de curatenie standard, cum ar fi mop, perie, fier de calcat etc, in functie de serviciile de care aveti nevoie si pe care le contractati.

Va fi responsabilitatea dumneavoastra sa puneti la dispozitia personalului toate materialele necesare, de asemenea asumandu-va responsabilitatea pentru calitatea si conformitatea acelor materiale si produse folosite de personal si puse la dispozitia acestuia de catre dumneavoastra.  

 

Declaratia de conformitate a serviciilor.

Serviciile prestate de personalul de curatenie se vor presta conform legilor in vigoare.

Agentii de curatenie nu comercializeaza produse de curatenie, ci servicii de curatenie. Ca atare, in masura in care, pentru prestarea serviciului de curatenie, personalul foloseste produse (mopuri clasice sau automate, detergent, solutii etc), raspunderea pentru conformitatea acestor produse, pentru protejarea vietii, sanatatii si securitatii muncii si protectiei mediului revine persoanei responsabile cu introducerea pe piata a produselor – conform HG nr.1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, mai ales cu cat toate acestea sunt puse la dispozitie de catre Client. Acesta din urma are obligatia de a informa Personalul de curatenie si de a lua toate masurile in cazul in care are la cunostiinta ca anumite produse trebuie folosite intr-un anumit mod ori cunoaste anumite defectiuni ale aparatelor ce le pune la dispozitie sau altele echivalente, asumandu-si raspunderea in acest sens.

 

Obligatii si responsabilitati ale personalului de curatenie.

Personalul de curatenie va respecta drepturile Clientilor consumatori, astfel cum sunt reglementate acestea de legislatia speciala (O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorilor, O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea nr.365/2002 privind comertul electronic, Legea nr.296/2004 privind Codul consumului, Legea nr.193/2010 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori etc), cu exceptia cazurilor in care, prin prezentele Termeni si Conditii sunt recunoscute Clientilor conditii si termeni mai favorabili decat cei legali, cand se vor aplica termenii si conditiile mai favorabile.

Angajamente ori declaratii ale personalului de curatenie. Acesta se obliga sau isi asuma ori declara urmatoarele:

  - ca are pregatirea si experienta da a accepta si a duce pana la bun sfarsit o rezervare, fara sa aduca nici o dauna entitatii GETSETCLEAN sau Clientului;

  - ca are pregatirea si experienta de a folosi bunurile care apartin clientului, in masura in care Clientul accepta acest lucru, bunuri precum aspirator, mop (electric sau clasic) si/sau folosirea produselor necesare pentru o curatenie profesionala (ex. solutie geamuri, solutie baie, anticalcar, detergent vase etc);

  - sa ajunga la timpul si ora ceruta de client in rezervare, sa nu paraseasca locatia Clientului inainte de orele alocate rezervarii, agentul urmand a lucra pe ore/sesiune orara, cu incepere de la 2.5 ore pe sesiune);

 - odata ce vor fi in proprietatea unde a fost facuta rezervarea (locatia Clientului), personalul/angajatii sai vor urma exact pasii care sunt ceruti de client (referitor la sesiunea de curatenie);

 - personalul de curatenie va presta orice serviciu de curatenie casnica cerut si comandat de Client, la un inalt nivel profesional, va manifesta grija fata de orice bun de la locatia Clientului, va avea o atitudine de respect fata de Client, va urmari buna finalizare a serviciilor de curatenie, satisfactia si fidelizarea Clientului, va respecta Termenii si Conditiile de prestare a serviciilor, prezentate pe site-ul GETSETCLEAN – ca termeni si conditii proprii de contractare, inclusiv Termenii si Conditiile Site-ului, va respecta orice reguli ce ar rezulta din lege sau alte acte normative ori ce rezulta din morala sau buna-credinta.

 - va raspunde fata de Client de orice dauna provocata prin intentie sau din culpa grava, iar in ceea ce priveste daunele provocate din neglijenta sau imprudenta, va raspunde in limita a 2000 (douamii) lei sau in limita valorii serviciilor din sesiunea respectiva, depinde care dintre aceste sume este mai mare.

 

Review-uri / Evaluari.

Sunteti responsabil pentru orice date, informatii sau evaluari/review-uri pe care le trimiteti catre GETSETCLEAN. Informatiile pe care le comunicati trebuie sa reflecte parerea dumneavoastra sincera si sa fie bazate pe informatii factuale verificabile si dovedibile.

Nu este permis legal sa introduceti in review-urile/evaluarile pe care le faceti nume sau detalii personale ale celor implicati.

Nu este permis legal sa trimiteti nicio informatie cu caracter abuziv, ilegal, defaimator sau care incalca dreptul la intimitate al cuiva.

Trebuie sa va mentineti datele personale actualizate in permanenta, pana la cele mai mici detalii solicitate. Iar accesul la GETSETCLEAN si Aplicatia GETSETCLEAN se va face exclusiv pentru uz personal, astfel incat veti fi singurul raspunzator in cazul in care detaliile de inregistrare necorespunzatoare pe care le-ati furnizat vor determina actiuni necorespunzatoare din partea GETSETCLEAN.

 

Rezervari si taxe.

Va trebui sa rezervati un interval de timp necesar efectuarii serviciilor de curatenie, in conformitate cu modul de functionare al site-ului GETSETCLEAN si a aplicatiei GETSETCLEAN.

Vi se va solicita mai intai sa initiati plata unui depozit de 10 lei (suma ce va fi scazuta din pretul serviciului, la momentul prestarii acestuia), dupa care veti primi un mesaj de confirmare a rezervarii. Aceasta confirmare va indica faptul ca am luat cunostinta de solicitarea dumneavoastra, dar nu va fi, in niciun caz, o confirmare sau acceptare oficiala a rezervarii pe care ati solicitat-o. Vom confirma apoi rezervarea utilizand detaliile furnizate si vom extrage suma aferenta serviciului contractat.

Toate taxele de TVA aplicable vor fi incluse in plata pe care o veti efectua prin GETSETCLEAN, rezervandu-ne dreptul de a face oricand modificari privind taxele serviciilor oferite, pana la momentul confirmarii de catre dumneavoastra a rezervarii. In cazul in care nu putem procesa plata, nu va vom confirma rezervarea serviciului, sens in care veti fi informat.

 

Dispute.

De recomandat ca orice disputa ati avea cu Personalul de Curatenie contractat prin intermediul GETSETCLEAN va fie rezolvata direct cu acesta, la momentul la care personalul se afla inca pe proprietatea dumneavoastra (putand apela telefonic, la acel moment, si la ajutorul nostru pentru a media ajungerea la o solutie convenabila ambelor parti, Client, respectiv Personal, in masura in care discutiile directe nu duc spre o solutie), insa orice observatii ati avea de facut, chiar si dupa ce agentul a parasit locatia, ni le puteti comunica noua, solicitandu-ne sa va asistam in rezolvarea disputei. Alegand sa folositi in continuare GETSETCLEAN confirmati ca sunteti de acord cu acesti termeni.

Avand in vedere ca serviciile se epuizeaza prin prestarea lor, aveti obligatia de a reclama neconformitatea servicilor la momentul prestarii acestora ori in maxim 24 de ore de la ora finalizarii serviciilor.

In cazul in care nu sunteti multumit de serviciile de curatenie, puteti rezilia contractul pe loc, in prezenta personalului de curatenie, acesta urmand a parasi locatia. Daca rezilierea intervine in decurs de 1.5 ore de la inceperea serviciilor, nu veti achita nimic si vi se va restitui suma achitata in termen de maxim 14 zile de la reziliere. In vederea evitarii situatilor de abuz ori de rea-credinta, daca reziliati contractul dupa 1.5 ore de la inceperea serviciilor, vi se va retine o suma echivalenta orelor intregi sesiuni de curatenie, si dupa caz urmand ca doar restul sumei sa va fie restituit in acelasi termen de mai sus. În vederea satisfacerii Clientului, GETSETCLEAN va face eforturi pentru executarea contractului de prestari servicii de curatenie, oferindu-va ca alternative la reziliere înlocuirea personalului de curatenie sau medierea unui discount.

 

Dreptul consumatorului de anulare (razgandire). Cand se aplica taxa de anulare.

ANULARE COMANDA FARA PENALITATI.

Conform art.9 din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la data incheierii contractului (momentul confirmarii solicitarii dumneavoastra). Totusi, nu se mai poate exercita dreptul de retragere (anulare rezervare / anulare servicii) dupa prestarea serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului. Prin acceptarea prezentelor Termeni si Conditii, Clientul ia la cunostiinta ca va pierde dreptul de a anula contractul (de a se retrage) dupa executarea contractului de catre Personalul de curatenie.

Prin derogare de la reglementarile comune de mai sus, GETSETCLEAN va ofera conditii de anulare mai favorabile decat cele legale, prin posibilitatea sa anulati rezervarea (sa va retrageti din contract) oricand in intervalul de la confirmarea rezervarii si pana cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de ora la care ar trebui sa soseasca Personalul de Curatenie, fara perceperea vreunei taxe de anulare ori alte penalitati.

Cererea de anulare (retragere) va trebui trimisa catre GETSETCLEAN, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, mail. In acest scop, puteti folosi inclusiv site-ul, completand formularul nostru de anulare (retragere) si, desi acest mijloc de anulare nu este unul exclusiv, va recomandam folosirea lui.  

Daca rezervarea este anulata corect, va vom returna suma pe care ati achitat-o initial pentru serviciul contractat in termen de maxim 14 zile de la momentul primirii cererii de anulare.

In cazul in care dumneavoastra ca si client si consumator ati rezervat prestarea serviciului in timpul perioadei legale de retragere de 14 zile (adica in situatia in care de la data confirmarii comenzii si pana la data inceperii serviciilor sunt mai putin de 14 zile sau chiar 14 zile), va vom solicita o cerere expresa de prestare servicii, avand aceasta obligatie conform legii, insa beneficiati de acelasi drept de retragere (anulare) comanda, conform celor de mai sus.

 

ANULARE COMANDA CU PENALITATI.

Daca va exercitati dreptul de anulare (anulati rezervarea) cu mai putin de 24 de ore inainte de ora la care ar trebui sa soseasca Personalul de Curatenie, vi se va percepe o taxa de anulare de 90(nouazeci)RON, cu rol de despagubire/recuperare prejudicii aduse personalului de curatenie si platformei GETSETCLEAN. Suma are ca temei legal art.14, al.5 din OUG nr.34/2014 (daca perioada de 24 de ore dinaintea prestarii serviciului este in perioada dreptului de retragere si ati cerut exepres prestarea serviciilor in aceasta perioada) ori art.1538 din Codul Civil (daca perioada de 24 de ore dinaintea prestarii serviciului nu este in perioada dreptului de retragere). Prin acceptarea prezentelor Termeni si Conditii, va dati accceptul ca aceasta suma sa fie debitata direct din contul Dumneavoastra, fara vreo alta formalitate ori alt accept separat de prezentul.

Confirmand rezervarea sau facand cererea expresa de prestare a serviciilor in perioada de retragere, va dati implicit acordul ca aceasta taxa de rezervare este rezonabila si menita sa ne protejeze atat pe noi, cat si Personalul de Curatenie, fiind in situatia in care anularea dumneavoastra ne produce dificultati in contractarea altor activitati lucrative in timpul pe care vi-l alocam si la care doriti sa renuntati apoi cu o notificare mai scurta de 24 de ore.

In cazul in care Personalul de Curatenie a ajuns la adresa indicata de dumneavoastra si a incercat a va contacta fara a primi acces pe proprietate, Personalul de curatenie are dreptul sa anuleze rezervarea, situatie pe care GETSETCLEAN o va trata ca si cum anularea a fost facuta de catre dumneavoastra, iar Dumneavoastra acceptati acest demers si sanctiunea aferenta (perceperea de la Dumneavoastra a taxei de anulare in valoare de 95RON), prin acceptarea prezentelor Termeni si conditii. Prin incercarea de contact se intelege demersul efectiv de a suna la poarta, usa si de a apela cel putin de 2 ori Clientul intr-un interval de 15 minute; pentru a nu exista dubii si pentru dovada bunei-credinte si corectitudinii Personalului de Curatenie, in masura in care acestuia nu i se deschide usa/nu i se permite accesul/nu exista nimeni la adresa, va trimite un SMS catre Dumneavoastra prin care va anunta sosirea, iar in cazul in care in interval de 15 minute nu se asigura intrarea acestuia pentru prestarea serviciilor, acesta va trimite catre Client un al 2-lea SMS de anulare a serviciilor.

Neprezentarea Personalului de Curatenie

In cazul in care Personalul de Curatenie contractat nu s-a prezentat la intalnire conform termenilor stabiliti, ar trebui sa ne notificati in cel mult 24 de ore, prin intermediul site-ului GETSETCLEAN sau al Aplicatiei GETSETCLEAN, situatie in care, la solicitarea dumneavoastra, fie va vom rambursa integral suma achitata, fie vom face eforturile necesare si posibile pentru a stabili detaliile unei alte sedinte de curatenie. Fara alte sanctiuni ori compensatii.

 

Anularea de catre noi

In cazul in care vom fi nevoiti sa anulam o rezervare, o putem face, in orice moment anterior orei stabilite pentru inceperea curateniei, notificandu-va cu privire la acest lucru, in baza detaliilor de contact pe care ni le-ati furnizat si oferind o rambursare completa a taxei de rezervare pe care ati achitat-o, fara alte compensatii.

 

Restrictii

V-am dedicat timpul si resursele noastre pentru a va pune in legatura cu Personalul de Curatenie contractat si nu aveti dreptul sa solicitati acel Agent direct, pentru o perioada de 12 luni de la ultima rezervare a acelui Agent facuta in cadrul platformei GETSETCLEAN, fara achitarea prealabila a unei taxe de 2500 (douamiicincisute) RON catre GETSETCLEAN, sub sanctiunea achitarii unei taxe triple in caz de incalcare a obligatiei.

 

Durata contractului de servicii de curatenie.

Contractul pentru servicii de curatenie se poate incheia pentru un serviciu punctual, in acest caz contractul isi epuizeaza efectele prin executarea serviciilor ori se poate incheia pe perioada nedeterminata, putandu-se renunta oricand la contract ori pe anumite interval de timp.

 

Rezilierea sanctiune, denuntare.

Daca incalcati sau va suspectam ca incalcati oricare dintre termenii prezentului Acord sau daca ati intrat in stare de faliment, Acordul va inceta imediat, iar inregistrarea dumneavoastra va fi stearsa.

GETSETCLEAN poate rezilia acest Acord si pentru orice alt motiv sau poate pune capat contractului (Acordului) prin denuntare (renuntare) unilaterala, chestiune valabila si pentru Client.

Sub rezerva termenilor privind anularea rezervarii, va puteti anula inregistrarea in orice moment, insa noi nu ne asumam nicio responsabilitate pentru stergerea detaliilor dumneavoastra din baza noastra de date decat de la momentul in care ne informati ca doriti stergerea inregistrarii.

GETSETCLEAN va poate rezilia separat accesul la Aplicatia GETSETCLEAN pentru incalcarea oricaruia dintre acesti termeni, inclusiv pentru abuzul utilizarii acesteia.

GETSETCLEAN nu este raspunzator in niciun fel pentru pierderile sau pagubele suferite de Client prin blocarea accesului la Aplicatia GETSETCLEAN in aceste conditii.

 

Preturi servicii de curatenie.

Personalul de curatenie practica conditii financiare diferite, dupa cum serviciul de curatenie va fi unul prestat in mod regulat, saptamanal, bilunar ori lunar ori prestat ocazional (o singura data sau la alte intervale decat cele de mai sus, pentru aprecierea serviciului ca si regulat).

Preturile cu toate taxele incluse sunt de 40 lei/ora pentru serviciul de curatenie regulat si 60 lei/ora, pentru serviciul de curatenie neregulat.

Daca veti decide sa rezervati curatenie saptamanala sau bilunara la pretul de 40lei/ora si veti decide sa renunta mai devreme de 4 sesiuni veti fi adebitat cu diferenta de 15 lei/ora pentru toate orele care Personalul de Curatenie le-a efectuat pana in momentul in care ati renuntat la serviciile noastre.

O sesiune va dura cel putin doua ore si jumatate. In cazul in care Clientul apeleaza la servicii care nu dureaza doua ore si jumatate, acesta ramane oricum obligat la plata pentru acest minim financiar (echivalentul financiar al unei sesiuni de 2,5 ore).

Te asiguram ca serviciile de curatenie Get Set Clean sunt de o calitate superioara, asadar daca esti in cautarea unei firme de curatenie in Cluj cu tarife corecte si transparente, te asteptam sa programezi o sesiune de curatenie simplu si rapid.

 

Raspundere si Despagubiri.

In ceea ce priveste serviciul de curatenie, ati recunoscut si acceptat deja prin termenii de mai sus ca acest serviciu se ofera prin intermediul unor agenti de curatenie ce sunt persoane distincte din punct de vedere juridic fata de GETSETCLEAN si, prin urmare, GETSETCLEAN nu isi asuma niciun fel de raspundere pentru modul in care sunt efectuate serviciile de curatenie contractate, raspunderea va reveni in integralitate personalului de curatenie repartizat de sistem. Sistemul de rezervare GETSETCLEAN functioneaza in felul urmator: dupa ce clientul a lansat rezervarea, sistemul GETSETCLEAN va trimite acea rezervare primului agent de curatenie cu personal disponibil, iar daca personalul de curatenie nu accepta rezervarea in timp rezonabil apreciat de GETSETCLEAN, sistemul GETSETCLEAN va trimite rezervarea unui alt agent de curatenie cu personal disponibil.

Cu toate acestea, asa cum am mentionat deja, ne rezervam dreptul de a va asista in solutionarea unor conflicte sau dispute pe care le-ati putea avea cu Personalul de Curatenie.

In ceea ce priveste serviciul de rezervare, in masura prevazuta de lege, atat site-ul, cat si aplicatia GETSETCLEAN, respectiv continutul si serviciile facilitate va sunt oferite „ca atare”, fara garantii de orice fel, explicite sau implicite, cu privire la, dar nu neaparat limitate la, calitatea, fiabilitatea, compatibilitatea, securitatea, performanta, scopul sau acuratetea acestora. Sunteti de acord sa va asumati orice risc cu privire la folosirea software-ului, a functiilor si a serviciilor GETSETCLEAN si sa nu ne considerati responsabili pentru nici un fel de daune, pierderi sau vatamari, tangibile sau intangibile, care ar putea atrage dupa sine orice fel de compensari, taxe punitive, taxe de procesare a unor servicii de consiliere juridica sau orice alte cheltuieli ar putea rezulta din folosirea site-ului, a functiilor, a serviciilor si a continutului acestuia.

De asemenea, nu garantam disponibilitatea continua sau permanenta a site-ului, a aplicatiei GETSETCLEAN, a continutului sau a serviciilor. Ne rezervam dreptul de suspenda site-ul, aplicatia, continutul sau serviciile, fara notificare prealabila si fara niciun fel de raspundere, pentru a efectua interventii de reparatii, mentenanta, imbunatatire sau pentru orice alte motive tehnice.

GETSETCLEAN nu raspunde pentru prejudiciile cauzate Clientilor din culpa personalului de curatenie, astfel nefiind aplicabil art.1519 din Codul Civil.

In cazul putin probabil in care vreo instanta antreneaza raspunderea solidara a GETSETCLEAN, alaturi de personalul de curatenie, in ciuda faptului ca GETSETCLEAN nu este parte in contractul de servicii de curatenie, raspunderea jurdica a GETSETCLEAN se limiteaza la raspunderea pentru prejudiciile cauzate prin intentie ori culpa grava, fiind exclusa raspunderea in caz de simpla imprudenta sau neglijenta, conform art.1355 din Codul Civil.

Dumneavoastra, ca si client, sunteti de acord sa nu faceti raspunzatori, sa aparati si sa despagubiti, atat pe noi, cat si pe oricare dintre asociatii nostri, filialele, birourile, directorii, angajatii, membrii afiliati, licentiatii, partenerii lor de afaceri si agentii, de si/sau impotriva oricaror revendicari, actiuni, sau cereri, inclusiv fara limitarea unor taxe de procesare legala, de natura juridica sau contabila, care rezulta din orice incalcare de catre dumneavoastra a oricaruia dintre termenii expusi in prezentul Acord.

In eventualitatea in care oricare dintre Termenii si Conditiile expuse aici este declarat ilegal sau neaplicabil, acesta nu va afecta sau infirma nici un alt termen din prezentul Acord.

 

Aspecte legale generale.

Ne rezervam dreptul de a modifica oricare dintre termenii prezentului Acord. Vi se va cere consimtamantul la modificari, pentru modificarea acordului dintre noi. Daca nu sunteti de acord cu modificarile propuse, puteti inceta imediat inregistrarea. Vom avea dreptul de a atribui sau subcontracta obligatiile noastre in temeiul prezentului Acord. Nici o intarziere din partea noastra privind punerea in aplicare a drepturilor noastre nu va afecta in niciun fel dreptul nostru de a formula acuzatii sau de a va actiona in instanta in cazul in care incalcati acest Acord. Acest acord va fi supus legislatiei din Romania. Orice disputa cu privire la acesta va fi tratata exclusiv de catre Curtea de Arbitraj de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, cu exceptia litigiilor ce ar rezulta din plata sumelor datorate de Clienti catre GETSETCLEAN, litigii in care ar fi competente instantele judecatoresti romanesti cu sediul in Cluj-Napoca.

Partile sunt obligate ca, inainte de demararea oricaror proceduri arbitrale sau judiciare, sa recurga la mediere, apeland la serviciile unui mediator agreat de ambele parti si, numai in cazul in care partile nu se pot pune de acord asupra unui mediator, acesta sa fie ales de catre Consiliul de Mediere Bucuresti, din randul mediatorilor din Cluj-Napoca, costurile urmand sa fie suportate in mod egal de catre parti.

 

Confirmarea contractului de vanzare la distanta.

[Email trimis clientului la un interval de timp rezonabil, odata ce acesta a plasat o comanda]

Confirmam ca am procesat comanda dumneavoastra. In cazul in care aveti orice fel de intrebari, nelamuriri sau solicitari cu privire la rezervarea dumneavoastra, faceti click pe link-ul [LOGIN], care va va redirectiona catre o pagina a site-ului nostru unde puteti sa ne contactati sau sa ne sunati la [0371781176], numar cu tarif standard.

 

Acesti Termeni si Conditii se aplica incepand cu data de 1.06.2017.

Scroll pana sus