Curatenia temeinica la birouri: lucruri importante de stiut

Cunoasteti sentimentul acela de deprimare, cand ajungeti acasa si gasiti chiuveta plina cu vase, patul nefacut si diverse lucruri aruncate peste tot? Ei bine, cu siguranta va veti simti deprimati si atunci cand veniti sa lucrati intr-un birou neingrijit. Principala diferenta este insa aceea ca, de la o casa neingrijita, va mai puteti sustrage alegand sa petreceti timpul liber in oras sau in compania altor persoane, in diferite locatii…

Biroul este insa acel spatiu in care sunteti nevoiti sa petreceti intre 4 si 8 ore pe zi, mai mult chiar decat acasa! De birou nu puteti fugi si nici nu este bine sa o faceti. In fond, de acest spatiu depinde parcursul dumneavoastra profesional si oportunitatile de dezvoltare a carierei. Asadar, indiferent daca va preocupa curatenia spatiilor de birou din motive strict personale sau daca aveti de manageriat o intreaga echipa, probabil ca stiti deja cat de importanta este curatenia la locul de munca…

Beneficiile unui spatiu de lucru curat sunt mai mult decat evidente:

  • Angajatii se vor simti mai bine la birou iar curatenia le poate ridica semnificativ moralul;
  • Cererile de zile libere, din motive personale sau medicale mai mult sau mai putin solide, pot scadea si ele atunci cand atmosfera este una placuta;
  • Si promovarea unei stari de bine la birou, unde angajatii vin cu placere, va creste si productivitatea acestora;
  • In plus, mediul de lucru ordonat si curat poate sa incurajeze vizitatorii sa accepte o eventuala oferta de munca in acel loc;
  • Curatenia periodica va contribui la mentinerea bunurile fizice ale firmei intr-o stare foarte buna, pentru mult mai mult timp;
  • Iar compania va avea de castigat pe toate planurile!

Pentru a va bucura de toate acestea, aveti chiar multe optiuni:

  • Exista varianta de a contracta o firma specializata in servicii de curatenie pentru a acoperi toate aceste sarcini solicitante;
  • La fel de bine, puteti lua in calcul angajarea de personal responsabil cu problemele de curatenie; Sau puteti sa colaborati, periodic, cu agenti de curatenie precum cei pe care vi-i poate pune la dispozitie Get Set Clean.

Daca va gandeati totusi ca le puteti pasa propriilor angajati si sarcini de curatenie, probabil ca nu este cea mai buna idee!

Atunci cand personalul unei firme are in atributie si ingrijirea spatiului de lucru, puteti fi siguri ca gradul de nemultumire al angajatilor va creste. Firescul se opreste cam pe la nivelul la care fiecare isi spala singur cana de cafea si, ocazional, ii vine randul sa faca un pic de ordine in jurul espressorului. Nu va asteptati insa ca angajatii sa stearga praful, sa dea cu aspiratorul sau sa duca gunoiul, ca sa nu mai vorbim de curatenia zonei unde se serveste masa sau a toaletelor…

De ce este bine sa va degrevati angajatii de curatenia biroului?

In primul rand, veti dori sa aveti angajati daca nu fericiti, cel putin multumiti si care sa se simta confortabil la locul de munca. Probabil considerati ca este la fel de important sa fie si productivi, avand la dispozitie toate cele necesare, fara sa mai trebuiasca sa se preocupe de alte task-uri decat cele pentru care au fost angajati. Si veti vrea sa isi foloseasca timpul util, nu discutand despre cine ar trebui sa duca gunoiul sau sa se ocupe de indepartarea unei pete aparute pe mocheta, in mod misterios, peste noapte…

Toate acestea sunt valabile atat pentru companiile cu zeci sau sute de angajati, cat si pentru micile firme de apartament. Oriunde exista un birou si oameni care vin sa munceasca acolo, trebuie sa existe si o solutie mai practica de a le asigura un mediu de lucru curat, ordonat, care sa stimuleze buna-dispozitie si productivitatea. Si asa cum angajati oameni priceputi pe domeniul lor de activitate, este bine sa va orientati catre un serviciu profesional de curatenie. Angajatii dumneavoastra chiar merita!

Apelati asadar la o firma de curatenie in Cluj care va oferi un mediu placut si curat angajatilor dumneavoastra. Astfel, ei se vor simti bine la locul de munca, si vor avea un mediu potrivit desfasurarii activitatilor de la birou la capacitate maxima.

Daca esti si in cautarea unui serviciu de curatenie la apartamente in Cluj, echipa de agenti profesionisti Get Set Clean iti sta la dispozitie. Castiga mai mult timp pe care il poti petrece asa cum ti-ai dorit mereu si lasa un serviciu de curatenie profesionist sa se ocupe de intretinerea si curatenia casei sau apartamentului tau.

Comenteaza acest articol

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorii

Cele mai populare posturi

Accesorii si obiecte de omise in timpul curateniei

Obiecte si accesorii din casa pe care uitam sa le curatam

Ai muncit o zi intreaga sa faci casa luna insa… …

Obiectele din inox - sfaturi despre curatenie

Cum sa cureti obiectele din inox, usor si repede

Adesea preferat in utilarea bucatariilor, inoxul e…

Cum sa scapi de grasimea depusa pe mobilierul din bucatarie

Indiferent cat de rar iese mirosul de prajeala din…